יום חמישי, 29 בדצמבר 2011

שירותי גביה אינם עניין לחאפרים

הרבה מאד אנשים נתקלים במצב בו הם מקבלים צ'קים חוזרים (שיקים חוזרים בכתיב ישן) ולא יודעים איך לפדות את הצ'ק (שיק בכתיב ישן). החאפרים יודעים את זה טוב ומנצלים זאת לטובתם. בוודאי יצא לכם לא אחת להיתקל במודעות רחוב שהודבקו לעמודי חשמל וכדומה, בהם מכריז בעל המודעה כי הוא מספק שירותי גביה ופדיון צ'קים בצורה מהירה שאמורה להשביע את רצונכם.

לצערנו הרבה מאד אנשים נפלו בפח הזה. אין אנו אומרים שכולם רמאים. יש בהחלט אנשים ישרים אשר נותנים שירותי גביה מהימנים ומסייעים ללקוחותיהם לפדות המחאות. אך לעומתם ישנם נוכלים רבים שכל רצונם ללכוד ברשתם אנשים תמימים, תוך ניצול תופעת הצ'קים החוזרים.

כאשר אתם נתקלים במודעת רחוב או כזו הדבוקה לעמוד חשמל, נסו לסרוק בעיניכם את תוכנה. חפשו בה כתובת של אתר אינטרנט או שם של עסק אשר תוכלו לחפש באינטרנט. אם הגעתם לאתר אינטרנט שנראה אמין הרי שהתקדמתם שלב אחד ו-50% מהחששות כבר התפוגגו להם. אך בכך לא די ויש להמשיך ולוודא שמדובר בעסק אמין אשר אין בכוונתו להעלם בבוא היום ולהשאיר אתכם בכיס ריק.



בדרך כלל עדיף להיעזר בספק שירותי גביה וותיק וידוע אשר מחזיק בבעלותו משרד המהווה כתובת פיזית אליה נוכל להגיע ולהתרשם ממידת אמינותו ומקצועיותו של אותו ספק שירותי גביה. משרדי עורכי דין המספקים שירותי גביה בהחלט עונים על דרישה זו, שכן בבעלותם משרד אליו ניתן להגיע ולהתרשם ואין צורך לחשוש מנוכלים מזדמנים או אנשים אשר אינם מתמחים בתחום שירותי גביה.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה