יום רביעי, 16 בנובמבר 2011

סדרת מאמרים בנושא שירותי גביה ובנושא גביית חובות

אנחנו שמחים להודיע לקהל הקוראים שלנו שבקרוב נצא בסדרת מאמרים בתחום שירותי גביה ובתחום גביית חובות. המאמרים יהיו מצפן ומורה דרך בסבך הסעיפים המשפטיים העוסקים בתחום הגביה ובתחום החובות בכלל. נדאג לכך שבכל אחד מהם תובהר נקודה נוספת שתהיה לעזר רב לנושים ולחייבים גם יחד. צריך לזכור שכל אחד מאיתנו יכול למצוא את עצמו בתהליך של היעזרות בשירותי גביה וביישום שיטות של גביית חובות פרודוקטיבית. השוק המודרני מביא לפתחנו יום יום מקרים של חדלות פירעון או של לקוחות בעלי מוסר תשלומים נמוך ועל כן פניות לעורך דין מומחה בתחום הן מעשים שבכל יום.

נדגיש בזאת שמאמרינו יהוו מאגר מידע מקיף וממצה בכל מה שקשור לשירותי גביה. נרד לפרטים הקטנים ביותר ונלבן שאלות מעשיות העומדות על הפרק. אל תהססו לשאול אותנו כל שאלה שעולה בראשכם ואנו נעניק לכם ייעוץ משפטי יעיל ואפקטיבי אשר יוביל אתכם לגביית חובות מוצלחת.

בראש ובראשונה אנחנו רוצים להודות לכל עורכי הדין אשר הואילו בטובם להירתם למשימה חשובה זו. כולם ללא יוצא מן הכלל מומחים ובעלי ניסיון של שנים בנתינת שירותי גביה לחברות ולגופים במשק הישראלי. כולם בקיאים היטב בחוקי הגביה ובהוראות החוק בנוגע למתן שירותי גביה ובנוגע להליכי גביית חובות בכל שטחי החיים.

את המידע שתמצאו כאן לא תמצאו בשום מקום אחר. ריכזנו עבורכם את כל הידע האנושי הקיים בהתייחס לכל ההיבטים המגוונים של שירותי גביה וגם של גביית חובות בעידן המודרני. המודל שלנו הוא השוק המערבי בכלל והאמריקאי בפרט. משם אנו מאמצים שיטות חדישות לגביית חובות ולעמידה בסטנדרטים חדשים במתן שירותי גביה לשביעות רצון הלקוח.


תגובה 1:

  1. תודה רבה ! חשוב מאוד לבחור בחברה שמספקת שירותי גביית חובות ובעלת שם טוב וניסיון בתחום
    http://www.037446677.com/

    השבמחק